سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نیک اندیشی بهورزان شبکه بهداشت و درمان سروستان در کمک به بیماران مبتلا به سرطان

.

معاون
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بهورزان شبکه بهداشت و درمان سروستان، در یک
اقدام خیرخواهانه، کمک هزینه برگزاری جشن روز بهورز خود را به بیمارستان آنکولوژی امیر
اختصاص دادند
.



به گزارش روابط عمومی معاونت
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت:
بهورزان
به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌
به عهده دارند.



او افزود: بهورزان،
بهترین پیام ‌آوران سلامت در کشورند که با تلاش مضاعف خود و با تلاش و فعالیت
شبانه روزی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند
.



معاون بهداشت دانشگاه
ادامه داد
: بخش عظیمی از موفقیت های
بزرگ نظام سلامت که تأثیری بنیادین در ارتقای سلامت جامعه داشته است، مرهون تلاش های
دلسوزانه و مسوولانه بهورزان است.



دکتر همتی اضافه کرد: هر سال و به مناسبت
دوازدهم
شهریور که روز بهورز نامگذاری شده است، در راستای تقدیر از بهورزان، با اختصاص
اعتبار به شبکه های بهداشت و درمان استان، تمهیدات لازم برای برگزاری جشن در این
روز انجام می شود.



او
بیان کرد: بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروستان در اقدامی هماهنگ،
خداپسندانه و خیرخواهانه، هزینه اختصاص یافته برای برگزاری این جشن را به
بیمارستان آنکولوژی امیر اهدا کردند.



معاون
بهداشت دانشگاه ضمن تقدیر از این اقدام انسان دوستانه، برای آنان موفقیت روزافزون
همراه با سلامتی و صحت را از خداوند منان خواستار شد./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 10466
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب